Kód pojišťovny

Osobní účet pojištěnce

Sledujte náklady na svou zdravotní péči online. Nejlépe přes mobilní aplikaci Zdraví v mobilu.

Všem našim pojištěncům umožňujeme online sledování osobního účtu pojištěnce. Zcela zdarma a kdykoliv.

Nejlepším způsob, jak můžete sledovat svůj osobní účet u zdravotní pojišťovny kdykoli chcete, se nabízí prostřednictvím mobilní aplikace Zdraví v mobilu. Ocenit její funkce může úplně každý uživatel, který si aplikaci do svého mobilu zdarma stáhne například na www.zdravivmobilu.cz.

Jaké jsou další výhody, které mají naši klienti už jen tím, že využívají mobilní aplikaci Zdraví v mobilu? Kromě již zmíněného přístupu k přehledu o čerpané zdravotní péči jde například o možnost nechat si proplatit přes tuto aplikaci preventivní programy.  Díky aplikaci už totiž nemusíte chodit s dokladem o proplacení příspěvku na pobočku. K dalším výhodám patří například upozornění na preventivní prohlídku, zobrazení kartičky pojištěnce nebo přehled lékařů, které aktuálně navštěvujete. Aplikaci rády využívají i budoucí maminky, pro které jsou její funkce rovněž velmi užitečné.

Pokud nemáte možnost používat naši mobilní aplikaci, na svůj účet se dostanete i přes web Elektronické přepážky ČPZP, kde osobní účet pojištěnce také naleznete. Stačí být jen pojištěncem registrovaným v Elektronické přepážce.

Proč je důležité sledovat osobní účet pojištěnce? 

V osobním účtu pojištěnce získáte detailní přehled o vynaložených finančních prostředcích na zdravotní služby, které za Vás byly uhrazeny. Informace můžete filtrovat a řadit. Pokud byste z osobního účtu zjistili, že na Vás byla vykázána péče, kterou jste nečerpali, informujte svou zdravotní pojišťovnu.

O osobní účet pojištěnce můžete ze zákona požádat na kterékoliv pobočce ČPZP nebo písemně, ale pouze jednou ročně. Při online sledování žádné omezení není, data si můžete zobrazovat kdykoliv se Vám zachce.

 

Osobní účet pojištěnce 

 

 

Povolení cookies

V ČPZP používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.