Kód pojišťovny

Osobní účet pojištěnce - Přehled vykázané a uznané zdravotní péče

Osobní účet pojištěnce obsahuje údaje o zdravotní péči, která byla na vaše číslo pojištěnce vykázána poskytovateli zdravotních služeb a pojišťovnou byla uhrazena. Jedná se tedy o přehled úhrad zdravotní péče, tj. výdajů na hrazené služby a uhrazených regulačních poplatků a doplatků za částečně hrazené léčivé přípravky a potraviny pro zvláštní lékařské účely dle zákona č. 48/1997 Sb.

Osobní účet v online přehledu naleznete

  • v aplikaci Zdraví v mobilu (obsahuje náhled za období 24 měsíců od aktuálního data)
  • v E-přepážce ČPZP (obsahuje náhled s možností tisku za období až 5 let)

Prostřednictvím aplikace Zdraví v mobilu a E-přepážky můžete získat informace i za své nezletilé děti, pokud na ně máte přidělené oprávnění. 

Potřebujete-li výpis za starší období než jaké je dostupné online, rádi Vám jej poskytneme na základě žádosti.

O vystavení osobního účtu v tištěné podobě může požádat

  • dospělý pojištěnec (sám za sebe)
  • zákonný zástupce nezletilého pojištěnce ve věku do 18 let (rodný list dítěte)
  • osoba se soudním rozhodnutím (např. osvojitel, opatrovník, poručník)
  • osoba, které pojištěnec k vyžádání a převzetí výpisu udělil úředně ověřenou plnou moc

Vystavení přehledu úhrad zdravotní péče za osobu zemřelou není možné.

Jakým způsobem požádat o vydání osobního účtu pojištěnce?

  • elektronicky prostřednictvím E-přepážky ČPZP
  • prostřednictvím datové schránky
  • emailem na adrese posta@cpzp.cz
  • korespondenčně prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb
  • osobní návštěvou pobočky ČPZP
  • telefonicky na čísle 810 800 000 nebo 597 089 205

Jaké údaje musí obsahovat písemná žádost a jakým způsobem bude výpis doručen?

Žádost musí obsahovat:

  • osobní údaje (jméno, příjmení, datum narození, adresa pro doručení)
  • časové období výpisu
  • důvod, pro jaké účely klient výpis požaduje (úrazová pojišťovna, soudní řízení, atd.)

Doručení:

  • Českou poštou, doporučeně do vlastních rukou jen adresátovi
  • datovou schránkou fyzické osoby (nepodnikající)

Jaká je lhůta pro vyřízení žádosti o výpis?

  • písemná žádost klienta - 30 dní od doručení žádosti na ČPZP
  • osobní žádost na pobočce ČPZP – za období od 1. ledna přecházejícího kalendářního roku obdržíte výpis ihned na počkání, za období starší platí pro vyřízení 30 denní lhůta

Jak postupovat v případě nejasností v přehledu vykázané péče?

Pokud zaznamenáte v přehledu vykázané péče jakoukoli nesrovnalost, zašlete nám žádost o řešení podnětu následujícími způsoby:

  • elektronicky prostřednictvím E-přepážky ČPZP (přímo v online přehledu osobního účtu)
  • prostřednictvím aplikace Zdraví v mobilu (přímo v online přehledu osobního účtu)
  • datovou schránkou
  • emailem na adresu posta@cpzp.cz
  • korespondenčně prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb
  • osobní návštěvou pobočky ČPZP
  • telefonicky na čísle 810 800 000 nebo 597 089 205 

Povolení cookies

V ČPZP používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.