Leták České průmyslové zdravotní pojišťovny s názvem Vaše zdraví v bezpečí zaujal čtenáře tisku. A to dokonce natolik, že se stal druhou nejlépe hodnocenou tiskovou reklamou v rámci měření Sujet Focus, které uskutečnila v červnu agentura Focus cz Marketing – and IT Research, s.r.o.
„Z toho, že se naše reklama čtenářům tisku líbí, mám samozřejmě velkou radost. Je to určité měřítko popularity a zároveň signál, že prostředky na zviditelnění České průmyslové zdravotní pojišťovny v médiích se nemíjejí účinkem a jsou vynaloženy efektivně,“ zhodnotil výsledky červnového měření Sujet Focus Ing. Ondřej Malý, ředitel marketingu ČPZP.
Sujet Focus je systém testování a oceňování televizní a tiskové reklamy, v jehož rámci hodnotí sami diváci respektive čtenáři známost reklamy, její atraktivitu, image a především její prosazení v konkurenčním poli, eventuálně v jednotlivých tržních segmentech. V rámci měření Sujet Focus testuje známost reklam, jejich líbivost (hodnocení na základě 10stupňové škály) a asociaci na značku (jak silně je značka, případně zadavatel spojen s prezentovanou prací). Z těchto tří kritérií se vypočítá výsledné skóre jednotlivých reklam, na jehož základě je v každé vlně vytvořen žebříček deseti nejlépe hodnocených.
Vizuál ČPZP, kterému čtenáři tisku udělili v červnu "stříbrnou medaili".
10 nejlépe hodnocených print reklam v červnu 2013
- Lexus - IS
- ČPZP – Vaše zdraví v bezpečí
- České dráhy – In-karta
- Sazka – Šťastných 10
- ČEZ – Fix
- Ford – Focus
- E.ON – Fix2014
- Kooperativa – Pro život jaký je
- Hyundai – ix20 Trikolor
- Emirates – Dopřejte si více zážitků z Dubaje