Kampaň Ruce na prsa zamíří do 13 obchodních center v ČR
Po velmi dobré loňské zkušenosti se Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP) stala partnerem kampaně Ruce na prsa 2014, kterou organizuje obecně prospěšná společnost Dialog Jessenius. Cílem kampaně je upozornit na vysoký výskyt zhoubného onemocnění prsu u nás a zároveň přiblížit důležitost prevence a samovyšetření. Osvětová roadshow startuje již 7. ledna a během sedmiměsíční kampaně zavítá do 13 obchodních center po celé České republice.
Preventivní projekt Ruce na prsa 2014 startuje v obchodním centru Europark Praha, a to ve dnech 7. do 19. ledna. Postupně navštíví Brno, Liberec, České Budějovice, Jihlavu, Teplice, Mladou Boleslav, přičemž do pražských obchodních center se ještě pětkrát vrátí. V Brně se lidé s kampaní setkají dvakrát, poprvé od 21. ledna do 2. února v Galerii Vaňkovka a v jihomoravské metropoli se také tento ročník projektu uzavře. Poslední zastávka v roce 2014 se chystá od 8. do 20. července do brněnské Olympie. Informace jsou uvedeny také na www.rucenaprsa.cz.
Harmonogram |
Obchodní centrum |
Místo |
---|---|---|
07. 01. - 19. 01. 2014 |
Europark Praha |
Praha |
21. 01. - 02. 02. 2014 |
Galerie Vaňkovka |
Brno |
04. 02. - 16. 02. 2014 |
Nákupní galerie Fénix |
Praha |
18. 02. - 02. 03. 2014 |
Nisa Liberec |
Liberec |
04. 03. - 16. 03. 2014 |
Chodov Praha |
Praha |
18. 03. - 30. 03. 2014 |
IGY ČB |
České Budějovice |
01. 04. - 13. 04. 2014 |
Galerie Harfa |
Praha |
29. 04. - 11. 05. 2014 |
City Park Jihlava |
Jihlava |
13. 05. - 25. 05. 2014 |
Olympia Teplice |
Teplice |
27. 05. - 08. 06. 2014 |
DBK Budějovická |
Praha |
10. 06. - 22. 06. 2014 |
Olympia Mladá Boleslav |
Mladá Boleslav |
24. 06. - 06. 07. 2014 |
Atrium Flora |
Praha |
08. 07. - 20. 07. 2014 |
Olympia Brno |
Brno |
Rakovina prsu je u nás v současné době nejčastějším zhoubným onemocněním žen. V České republice žije 72 000 žen s touto diagnózou, přičemž každý rok jich téměř 7 000 přibývá. Při včasné diagnóze má léčba této nemoci daleko lepší výsledky a je pro pacientku i méně zatěžující. Samovyšetření prsů může zachránit život, a proto by se mělo stát pravidelnou součástí péče o naše tělo každý měsíc.
Na řadě míst, kam kampaň zavítá, návštěvníky v den zahájení přivítají také hostesky ČPZP. Během kampaně si ženy mohou vyzkoušet vyšetření prsu na speciální maketě a naučit se rozpoznat, když s prsem není něco v pořádku. Obdrží také informační letáčky a cenné rady, jak postupovat při prevenci nebo v případě potíží. Rady a informace mohou ženy získat i u svého gynekologa, nebo prostřednictvím krátkého instruktážního videa, v němž Dr. House hlasem herce Martina Stránského radí mladé dívce, jak při samovyšetření postupovat.