Kód pojišťovny

Ke změně pojišťovny zbývá čas do konce března

Ostrava, 27. března 2018 - Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Podejte si přihlášku do konce března a klientem nové pojišťovny se stanete již od 1. července.

Zákon umožňuje změnit zdravotní pojišťovnu jednou za rok. K přestupu slouží dva přestupní termíny, ten první trvá od ledna do konce března a druhý pak od července do konce září. Pokud první termín nestihnete a přihlášku podepíšete až v dalším přestupním termínu, změníte pojišťovnu od 1. ledna následujícího roku.

„Při změně pojišťovny by se lidé měli rozhodovat hlavně podle rozsahu sítě smluvních lékařů, se kterými pojišťovna spolupracuje. Ty můžete snadno zjistit například na webových stránkách pojišťovny, dotazem na pobočce nebo telefonátem na informační lince pojišťovny. Velmi důležitou roli ale hrají nabízené benefity a výhody a právě Českou průmyslovou zdravotní pojišťovnu si noví pojištěnci vybírají i kvůli nadstandardní nabídce preventivních programů. “ uvádí tisková mluvčí České průmyslové zdravotní pojišťovny Elenka Mazurová a dodává, že je nejlepší vybrat si takovou zdravotní pojišťovnu, která má celorepublikové pokrytí a širokou síť smluvních lékařů.

Změnit zdravotní pojišťovnu je jednoduché, stačí vyplnit registrační formulář. To lze učinit osobně na pobočce nové pojišťovny, nebo se během krátké chvilky zaregistrovat prostřednictvím webových stránek ČPZP. V takovém případě se vyhnete cestě na pobočku, neboť Česká průmyslová zdravotní pojišťovna vám registrační formulář, který jste vyplnili na webu, zašle k podpisu pomocí kurýra až domů.

Pokud se chcete zeptat na programy a služby, které svým více než 1,2 milionu klientů Česká průmyslová zdravotní pojišťovna nabízí, můžete tak učinit na kterékoliv pobočce. Pro ty, kteří se stále rozhodují, zda sebe, případně své příbuzné přeregistrují k ČPZP, mimořádně prodlužujeme otevírací dobu našich poboček. Ve čtvrtek 29. března bude otevírací doba prodloužena až do 17 hodin.

Povolení cookies

V ČPZP používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.