Kód pojišťovny

ČPZP nově přispěje na sportovní kroužky nebo na prevenci rakoviny

Ostrava, 8. ledna 2019 - Příspěvek na sportovní pohybové kroužky pro děti nebo program na komplexní onkologické vyšetření. To jsou dvě z novinek, které v rámci svých preventivních programů nabízí svým pojištěncům Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP) v roce 2019.

Letošní nabídka preventivních programů je postavena na základě úspěšné nabídky z loňského roku. Z novinek vybíráme především příspěvek na sportovní pohybové kroužky ve výši 500 Kč pro děti od 6 let. Další novinkou je Program onkologické prevence, určené na komplexní onkologické vyšetření pro pojištěnce nad 35 let s příspěvkem 2000 Kč. Novinkou pro rok 2019 je také příspěvek až 500 Kč na prevenci rakoviny prsu pro muže nad 30 let,“ uvádí tisková mluvčí České průmyslové zdravotní pojišťovny Elenka Mazurová.

Vedle zařazení zcela nových preventivních programů do nabídky ČPZP dochází u některých programů k navýšení maximální částky, kterou mohou klienti čerpat. „Na nákup ochranné přilby pro děti pojištěné u ČPZP mohou od ledna rodiče získat pětistovku namísto dřívějších 300 Kč. Příspěvek na odvykání kouření pro naše dospělé pojištěnce se dokonce zdvojnásobil z původních 1000 na 2000 Kč,“ dodává mluvčí Mazurová.

V pomyslném žebříčku nejoblíbenějších preventivních programů ČPZP vede dlouhodobě příspěvek na očkování nehrazená z veřejného zdravotního pojištění. Děti na něj mohou čerpat až 1500 Kč, dospělí 1000 Kč. Dalšími oblíbenými příspěvky jsou příspěvek 700 Kč na pravidelnou pohybovou aktivitu, příspěvek na letní tábory (pobytové i příměstské) ve výši 1000 Kč a Manažerka mateřství, zahrnující příspěvek pro těhotné ženy ve výši až 1 500 Kč.

ČPZP poskytuje svým klientům příspěvky z fondu prevence. Celkově bude ve fondu prevence třetí nejvýznamnější zdravotní pojišťovny v ČR k dispozici 223 milionů korun, což je o 9 milionů více než v roce 2018.

Povolení cookies

V ČPZP používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.