Kód pojišťovny

Žádost o poskytnutí informací podle zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ze dne 10.10. 2019

Předmět žádosti:

Informace o zakladatelích zdravotní pojišťovny
Informace o odvodech zaměstnavatelů a počtu volitelů – dosavadní vyhláška
Informace o odvodech osob odvádějících pojistné a počtu volitelů – návrh zákona, ST 516
Kandidátky a výsledky voleb za období platnosti současné vyhlášky 
 

Sdělená informace:

Informace o zakladatelích zdravotní pojišťovny

Žádost o zřízení zdravotní pojišťovny podaly tyto právnické osoby:

  • Hutní montáže Ostrava, a. s., identifikační číslo: 15504140

  • VÍTKOVICE, a. s., identifikační číslo: 45193070

  • NOVÁ HUŤ, a. s., identifikační číslo: 00011061

  • TŘINECKÉ ŽELEZÁRNY, a. s., identifikační číslo: 18050646

  • VÁLCOVNY PLECHU, a. s., identifikační číslo: 14613581

  • Železárny a drátovny, s. p., identifikační číslo: 00011410

Informace o odvodech zaměstnavatelů a počtu volitelů – dosavadní vyhláška

Splnění podmínek pro určení konkrétního zaměstnavatele za účelem určení legislativně stanoveného počtu volitelů (viz § 6 zrušené vyhlášky č. 579/2006 Sb., kterou se stanoví způsob volby a volební řád pro volby do správních rad a dozorčích rad resortních, oborových, podnikových a dalších zdravotních pojišťoven) zjišťuje ČPZP vždy pouze v souvislosti s nadcházejícími volbami do orgánů ČPZP. Požadované informace byly zaslány samostatně v příloze.

Informace o odvodech osob odvádějících pojistné a počtu volitelů – návrh zákona, ST 516

K této části žádosti se ČPZP nevyjádřila z důvodu, že v novelou předpokládané struktuře tyto údaje ČPZP neeviduje. Prozatím není jasná konečná podoba zákona. 

Kandidátky a výsledky voleb za období platnosti současné vyhlášky

Požadované informace o průběhu a výsledcích voleb do Správní a Dozorčí rady ČPZP byly zaslány samostatně v příloze.

Povolení cookies

V ČPZP používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.