S ČPZP se domluví i neslyšící klienti
Ostrava, 1. dubna 2020 - Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (ČPZP) vychází vstříc klientům se zhoršenou kvalitou sluchu nebo jazykovým handicapem. Neslyšící nebo jejich blízcí mohou nyní využít odkaz na webových stránkách ČPZP www.cpzp.cz/neslysici, kde je pro ně připravena možnost textového hovoru.
„Pro využití služby se otevře odkaz na informační centrum na našem webu, kde je modrá ikonka s označeným piktogramem ucha. Klient po jejím rozkliknutí pouze napíše své telefonní číslo a potvrdí tlačítkem Zavolejte mi. Po vyzvednutí hovoru vyčká na písemný pokyn, že může začít mluvit. Přepis řeči operátora pak klient sleduje po celou dobu hovoru v okně na webu,“ vysvětlila princip fungování služby tisková mluvčí České průmyslové zdravotní pojišťovny Elenka Mazurová.
Touto nově zavedenou službou zpřístupnila ČPZP svou informační linku lidemnedoslýchavým, ohluchlým, cizím státním příslušníkům, tedy těm skupinám klientů, kterým psaný text při telefonické komunikaci usnadňuje porozumět řeči druhé strany hovoru. Služba funguje v době provozu Informačního centra ČPZP, což je od pondělí do čtvrtku v době od 7 do 17 hodin v pátek pak do 14 hodin. Službu zajišťuje pro ČPZP společnost Transkript online s.r.o.
Ikonka pro online přepis