Vážení klienti,
sdělujeme Vám, že intenzivním jednáním s provozovatelem Covidpass s.r.o. bylo dosaženo nápravy a byly odstraněny vzniklé komplikace při provádění testů na COVID-19 ve dnech 20. – 22. 11. 2021.
V případě, že jste neoprávněně uhradili provedení testu na COVID-19, jehož registraci jste provedli prostřednictvím společnosti CovidPass s.r.o., a na jehož úhradu jste měli nárok z veřejného zdravotního pojištění, obraťte se neprodleně na poskytovatele zdravotních služeb, u kterého jste byli nuceni test uhradit. Tento poskytovatel Vám úhradu za provedený test vrátí a řádně vyúčtuje k úhradě zdravotní pojišťovně.
Za vzniklé komplikace se Vám velmi omlouváme a věříme, že poskytování zdravotních služeb provozovatelem CovidPass s.r.o. již budou prováděny k Vaší spokojenosti.
Vaše ČPZP