Předmět žádosti:
Žadatel požádal o zaslání statistických dat jednotlivých agend České průmyslové zdravotní pojišťovny dle struktury uvedené v žádosti.
Sdělená informace:
Ad 1) Počet registrovaných pojištěnců u všech regionálních poboček k 31. 12. 2022
Ad 2) Poskytovatelé zdravotních služeb nejsou „registrováni“ pod jednotlivými pobočkami České průmyslové zdravotní pojišťovny („ČPZP“). ČPZP realizuje smluvní vztahy s poskytovateli zdravotních služeb na základě uskutečněných výběrových řízení, s ohledem na potřeby pojištěnců v jednotlivých regionech, a to za účelem zajištění místní a časové dostupnosti hrazených zdravotních služeb plně v souladu s ust. § 46 zákona č. 48/1997 Sb., o veřejném zdravotním pojištění, ve znění pozdějších předpisů.
Ad 3) Evidenční počet zaměstnanců jednotlivých poboček k 31. 12. 2022
Na pobočkách ČPZP pracovalo k 31. 12. 2022 celkem 183 zaměstnanců ve fyzickém evidenčním počtu včetně vedoucích regionálních poboček.
Ad 4) Evidenční přepočtený počet zaměstnanců (počet úvazků) ČPZP na jednotlivých úsecích k 31. 7. 2023
Agendy se na jednotlivých úsecích (případně v rámci plnění pracovních povinností jednotlivých zaměstnanců) prolínají, nelze tedy konkrétně stanovit počet úvazků na jednotlivé agendy.
Ad 5) Ze statistiky ČPZP za rok 2022 sdělujeme následující informace:
- bylo provedeno celkem 7 interních auditů
- počet nových registrací klientů 57 656
- počet storen předregistrací 67
- počet odchozích registrací 29 725
- počet podaných exekučních návrhů celkem 10 361
- počet vymožených pohledávek nelze zjistit, evidujeme celkovou částku
- počet dotazů na Call centrum – počet příchozích hovorů 129 501, počet odchozích hovorů 1 709, počet dotazů na Infocentrum 48 776
- počet uživatelů mobilní aplikace 281 792 pro Android, 82 792 pro iOS
- uživatelů webových stránek celkem 993 657 a návštěv webových stránek 1 912 277
- počet provedených kontrol u zaměstnavatelů 17 461
- počet podnětů klientů 452 (podnětem rozumíme podání fyzické nebo právnické osoby doručené ČPZP, které nespadá do rámce běžné agendy příslušných odborných úseků)
- počet podnětů klientů podaných prostřednictvím kontaktního místa 54
- počet podnětů klientů on-line 398
- počet vydaných potvrzení o bezdlužnosti 33 875
- počet kontrol realizovaných u poskytovatelů zdravotních služeb 1 371
- počet realizovaných pobytů v lázních na základě NLP 16 175
- počet schválených zdravotnických prostředků ve skupině 3 a 4 celkem 15 904.
Ad 6) Našim zaměstnancům nabízíme následující benefity:
- VYPLÝVAJÍCÍ Z KOLEKTIVNÍ SMLOUVY NA ROK 2023
- délka týdenní pracovní doby je stanovena v souladu s ustanovením § 79 zákona 262/2006 Sb., zákoníku práce (dále jen ZP) na 37,5 hodin
- dovolená nad rámec výměry uvedené v odst. 1 § 212 ZP
- příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření
- nenávratná sociální výpomoc
- návratná sociální výpomoc
- příspěvek na dovolenou
- příspěvek na Vánoce
- očkování proti žloutence
- poukázky na rozvoj a regeneraci
- příspěvek na stravování
- příspěvek na dětskou rekreaci
- dary při pracovním a životním jubileu, odchodu do důchodu a dárcům krve.
- SOUVISEJÍCÍ S VÝKONEM PRACOVNÍ FUNKCE
- služební osobní automobil pro soukromé účely
- služební mobilní telefon pro soukromé účely
- notebook
- K PODPOŘE WORK LIFE BALANCE
- home office
- pružné rozvržení pracovní doby.