Kód pojišťovny

Nechte se hýčkat smyslnými oleji

Ilustrační obrázek

Ylang-ylang je tropický stále zelený strom, který dosahuje výšky dvaceti metrů a má velké lesklé ovalné listy a dlouhé úzké květy. Jejich barva se při zrání mění od světlezelené po sytě žlutou. Pochází z jižní Asie a velké množství světového oleje ylang-ylyng se vyrábí na Madagaskaru. Název ylang-ylang pochází z filipinského alang-ylangu.

Hlavní účinky


Ylang- ylang má silné antidpresivní, antidiabetické, antiinfekční, protizánětlivé účineky a také sexuálně posiluje. Je netoxický a nedráždivý. Tento olej je patří již dávno k jedním z nejdůležitějších surovin v parfumerii. Pro svou exotickou a kořeněnou vlastnost je oblíbeným komponentem mnoha vůní. Aroma je květinové, sladké, opojné a mírně kořeněné. Účinně také pomáhá snižovat vysoký krevní tlak a zmírňovat kožní potíže.

Arodiziakální síla


Olej je doporučován pro svou schopnost uvolňovat a povznášet. Je indikován na impotenci a frigiditu a lze jej doporučit u jedinců, kteří jsou úzkostní a mají strach z tělesné blízkosti. Stejně jako jasmínový olej napomáhá ke spojení emocionálních a smyslových složek naši osobnosti.

Nervové přepětí


Olej ylang- ylang harmonizuje nervový systém a dokáže utišit neklid, nadměrné vzrušení  a podporuje spánek. Jako silný relaxační prostředek ho však musíme používat v malých dávkách.Olej se také doporučuje při cukrovce, stimuluje pokožku hlavy a zabraňuje ztrátě vlasů. Je také efektivní při potlačování epilepsie, především, když k němu dochází při náporu záchvatu.

Použití


Je vhodným olejem k masážím a koupelím. Jako koupelový nebo masážní olej může odstranit všechny formy stresu. Ješho dlouho doznívající vůně se často používá k výrobě obličejových a kožních přípravků, do potpourri a vonných kuliček. Ve směsi dobře ladí s bergamotem, meduňkou, santalovým dřevem a jasmínem.

Povolení cookies

V ČPZP používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.